Korisnički centar

VAŽNE INFORMACIJE PRILIKOM PREUZIMANJA VOZILA

– kreditna kartica preko koje se rezervišu sredstva

– važeća lična karta ili pasoš (ne mogu kopije)

– važeće vozačka dozvola

Na kreditnoj kartici potrebno je imati dovoljno sredstava kako bi se mogao deponovati potreban iznos. Iznos depozita (autorizacije) zavisi od ukupne cene najma koju čine izabrana kategorija vozila, izabrani paketi pokrića I prateći dodaci.

Kreditna kartica može biti terećena za sve dodatne troškove koji se mogu pojaviti u toku  trajanja najma, kao što su parking karte, komunalni I saobraćajni prekršaji, te nastale štete koje nisu pokrivene osiguranjem.

Važeće kartice za proces autorizacije koje primamo su:

– Eurocard / MasterCard, American Express Card, Visa Card

Kartica se ne može koristiti ukoliko je ostalo dva meseca do isteka trajanja.

Za proces autorizacije ne primamo prepaid kartice ili elektronske kartice (Visa Electron, Maestro) i Diners.

Korisnik vozila, odnosno potpisnik ugovora  mora biti vlasnik kreditne kartice.

 

Može se izvršiti kreditnim karticama, elektron karticama kao i gotovinom.

Plaćanje  kreditnom karticom može zahtevati PIN kreditne kartice koji je važno da znate.

Plaćanje najma može se vršiti preko kompanijskog računa, ali takvo plaćanje mora biti unapred dogovoren.

Korisnik, kao i dodatni vozač moraju posedovati važeću vozačku dozvolu najmanje 2 godine od dobijanja vozačke dozvole.

Vozačke dozvole koje nisu ispisane latinicom ili ćirilicom (arapski, japanski, itd.) moraju biti propraćene međunarodnom vozačkom dozvolom.

Prilikom preuzimanja vozila molimo predajte važeću ličnu kartu ili pasoš i vozačku dozvolu.

Vozila se iznajmljuju na dnevnoj (24 sata) osnovi.

Dozvoljava se 59 minuta kašnjenja bez naplate. Nakon 60 minuta kašnjenja, naplaćuje se ceo dan korišćenja.

Rezervacija se može menjati do 48 sati pre početka najma.

Rezervacija se može otkazati pre početka najma najmanje 24h putem elektronske pošte, web stranice ili u pisanom obliku i mora biti poslata na mail reservations@careligroup.rs.

U slučaju da korisnik nije preuzeo vozilo ili ga nije preuzeo u dogovoreno vreme, a nije o tome obavestio Careli Group, podleže mogućimdodatnim naplatama. Rezervacija će biti poništena, te naknadno preuzimanje vozila prema uslovima iz rezervacije neće biti moguće.

 

U Republici Srbiji, primenjuju se sledeća pravila za minimalnu starost korisnika rent a car usluga i posedovanje vozačke dozvole:

21 godina / 2 godine za vozila u grupama Mini, Economy i Compact

23 godina / 2 godine za vozila u grupama Standard, Standard Elite, Premium, Fullsize, Luxury.

23 godina / 3 godine za vozila u grupama Premium Elite, Luxury Elite, Special.

Naknada od 24,00 € po najmu ako je vozač mladji od 26 ili stariji od 70 godina.

Prilikom preuzimanja vozila bitno je izabrati neku vrstu dodatnog pokrića, postoje različiti paketi pokrića koji su prilagođeni Vašim potrebama i mogućnostima, od smanjenog učešća do potpunog otkupa učešća u šteti.

CDW (Collison damage waiver) pokriće je uključeno u cenu najma.

Pokriće za otkup odgovornosti učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila na umanjen iznos.

Korisnik je odgovoran za sledeće iznose do:

400,00 € (NBMR, MDMR)
450,00 € (EDMR, EDAR)
600€ (CBMR, CDMR, CCMR, CDMD, DDMD, CDAR, CWMR, CFAR, CFMR)
700,00 € (ICMR, IDMR, IDAR, IFMR, IVAR)
700,00 € (JDMR, JDAR, JFAR)
950,00 € (SDMR,SDAR, RDAR, SFAR, IFMR)
1200€ (LVMR, LVAR)
1800€ (PDAR, PFAR, XQAR, FFAR)
3600€ (UFAR, XFAR)
4500,00 € (WFAR)
4800€ (XDAR, XCAE)
6000,00 € (XEAR)

Nastala šteta na vozilu naplatiće se prema katalogu popravke šteta koji je dostupan u poslovnici.

Zaštita od krađe TP (Teft Protection) je uključeno u cenu.

Zaštita od krađe (Teft Protection) ograničava odgovornost vozača za troškove nastale krađom  ili oštećenja nastalih zbog krađe ili pokušaja krađe, samim time učešće je u skladu sa uslovima Ugovora o najmu. Ovo pokriće ne odnosi se na lične stvari.

400,00 € (NBMR, MDMR)
450,00 € (EDMR, EDAR)
600€ (CBMR, CDMR, CCMR, CDMD, DDMD, CDAR, CWMR, CFAR, CFMR)
700,00 € (ICMR, IDMR, IDAR, IFMR, IVAR)
700,00 € (JDMR, JDAR, JFAR)
950,00 € (SDMR,SDAR, RDAR, SFAR, IFMR)
1200€ (LVMR, LVAR)
1800€ (PDAR, PFAR, XQAR, FFAR)
3600€ (UFAR, XFAR)
4500,00 € (WFAR)
4800€ (XDAR, XCAE)
6000,00 € (XEAR)

Rizik i korisnička odgovornost mogu biti smanjene prihvatanjem odgovarajućih pokrića na sledeći način:

SCDW (Super Collision damage waiver)

je pokriće za otkup dela odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila na umanjen iznos:

200,00 € (NBMR, MDMR)
200,00 € (EDMR, EDAR)
300,00 € (CBMR, CDMR, CCMR, CDMD, DDMD, CDAR, CWMR, CFAR, CFMR)
350,00 € (ICMR, IDMR, IDAR, IFMR, IVAR)
400,00 € (JDMR, JDAR, JFAR)
500,00 € (SDMR,SDAR, RDAR, SFAR, IFAR)
700,00 € (LVMR, LVAR)
900,00 € (PDAR, PFAR, XQAR, FFAR)
1800,00 € (UFAR, XFAR)
2500,00 € (WFAR)
2500€ (XDAR, XCAE)
3000,00 € (XEAR)

WIG (Wheels and glass protection)
je sveukupno pokriće za otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na donjem postroju vozila, staklima i točkovima vozila.

PAI (Personal Accident Insurance)

Je dodatno pokriće  putnika i vozača koje u slučaju povreda i smrti  pokriva troškove lečenja i hitnih intervencija.

U slučaju saobraćajne nesreće, krađe, pogonske neispravnosti vozila ili dr. korisnik je obvezan: čuvati vozilo do njegovog preuzimanja od strane Najmodavca;

zabeležiti imena i adrese učesnika i svedoka;

pozvati policiju i osigurati njihov zapisnik, osim u slučaju pogonske neispravnosti;

bez odlaganja dati izjavu o događaju u najbližoj poslovnici Najmodavca.

 

U slučaju da korisnik ne osigura policijski zapisnik, prihvatanje TP / CDW ili SCDW ne umanjuje odgovornost korisnika za štetu, obzirom da nije postupio u skladu sa gore navedenim postupcima.

Troškovi koji nisu pokriveni od strane CARELI GROUP-e i koji ne mogu biti pokriveni dodatnim pokrićem su:

– gubitak ili krađa prtljaga i/ili ličnih stvari u vozilu.
– novčane kazne za saobraćajne prekršaje, nepropisno zaustavljanje i parkiranje, kao i troškovi karata za parkiranje.
– troškovi nastali zbog pogrešno natočenog goriva.
– troškoviza izgubljen, ukraden ili oštećen ključ vozila.
– troškovi za izgubljene, ukradene ili oštećene dokumente vozila
– troškovi štete nastale zbog nemara – prazan akumulator.
– troškovii štete u unutrašnjosti vozila.
– troškovi gubitka opreme (rezervnog točka, seta za popravak gume i pripadajućeg alata, rolo /police gepeka) i fascikle s dokumentacijom vozila i uputstvima za korisnike).
– troškovi štete na dodatnoj opremi.
– troškovi nastali zbog zloupotrebe vozila.
– troškovi nastali zbog nepridržavanja uslova za održavanje vozila navedenih u priloženoj servisnoj knjižici.
– troškovi štete na vozilu nastali pod uticajem alkohola ili opijata.
– troškovi izvlačenja vozila iz nedostupnih područja (npr. izvlačenje vozila iz blata u slučaju nekorišćenja puteva prvog prioriteta).
– troškovi nastali vožnjom na neasfaltiranim putevima.
– troškovi nastali prilikom vožnje na trkama ili učestvovanja vozila na sportskim događajima.
– troškovi nastali zbog preopterećenja vozila ljudima ili teretom.
– troškoviza štete prouzrokovane od strane osobe koja u ugovoru o najmu nije navedena kao glavni ili dodatni vozač.
– troškovi nastali u slučajevima kada vozač ili dodatni vozač koji je naveden u ugovoru o najmu nema važeću vozačku dozvolu ili ima zabranu upravljanja motornim vozilom.
– Ostalo: Oštećenje brisača i brava na vozilu. Krađu ili gubitak spoljašnjih delova vozila bez dostave policijskog zapisnika. Troškove šteta uzrokovane korišćenjem krovnih nosača ili prtljagom na nosačima. Štete nastale utovarom ili istovarom tereta ili prtljaga ili odlaganjem tereta ili prtljaga na krov, poklopac motora ili slično. Troškove uzrokovane ignorisanjem zvučnih i vizuelnih obavesti vozila.

Za vreme radnog vremena

Dostava/Preuzimanje usluga je na zahtev i moguća je uz dodatnu naknadu.

Dostava/Preuzimanje u gradu (ili krugu 10km od najbliže poslovnice) je besplatna.

Dostava I preuzimanje van užeg centra grada

(za udaljenost veću od 10 km) 24,00 € plus 1,20 € po km.

Dostava/Preuzimanje mora biti dogovorena u trenutku rezervacije.

Preuzimanje / vraćanje van radnog vremena poslovnica

Za rezervacije izvan radnog vremena poslovnice naplaćuje se naknada od dodatnih 24,00 €.

Za uslugu iznajmljivanja vozila u jednom smeru naplaćuje se prema važećem cenovniku.

Međunarodni najmovi u jednom smeru su usluga koju odobravamo na zahtev. Za svaku pojedinu lokaciju naplaćuje se dodatna naknada.

Za dodatne informacije molimo kontaktirajte nas na: reservations@careligroup.rs

 

Ukoliko planirate putovanje van granica Republike Srbije obavezno odaberite naknadu za prelazak granice. Vozila imaju teritorijalnu važnost osiguranja na području Evrope pri čemu važi izuzetak za Kosovo i Ukrajinu. Naknada za ovu opciju je 36,00 € po najmu.

Korisnik je u obavezi da nas obavesti o nemeri prelaska granice prilikom same rezervacije ili preuzimanja vozila.

U slučaju da korisnik ne plati dodatnu naknadu,  a vozilo se ošteti izvan granica Republike Srbije, sva dodatna pokrića koje je korisnik izabrao neće biti važeća i može biti terećen za ukupan iznos nastale štete.

Isključivo za prelazak granica Severne Makedonije, Albanije, Turske, Rusije, Belorusije, Moldavije, Izraela, obavezna je dodatna naknada za Zeleni karton. Zeleni karton izdaje se zajedno sa Naknadom za prelazak granice.

Naknada za Premium lokaciju

Uključeno u cenu.

Sva vozila se isporučuju s punim rezervoarom goriva i moraju se sa punim rezervoarom i vratiti.

Ukoliko korisnik vrati vozilo sa manje goriva  primenjuje se naš trenutno važeći cenovnik uz dodatnu naplatu usluge točenja goriva.

Korisnik može unapred platiti pun rezervoar goriva, cene  ove usluge iste su kao tržišne cene goriva. U slučaju kupovine punog rezervoara goriva  pokušajte vratiti vozilo sa što praznijim rezervoarom. Za neiskorišćeno gorivo ne vrši se vraćanje novca.

Ukoliko nije kupljen  pun rezervoar goriva, a  automobil je vraćen sa manje goriva , korisnik snosi trošak razlike goriva po trenutno važećem cenovniku (2,40 €/ litar) i usluga punjenja goriva (20 €).

Dodatni vozač naplaćuje se 24,00 € po najmu.

 

Dečje sedište je zakonska obaveza do 12 godine života ili 135 cm visine deteta.

Korisnik može iznajmiti dečje sedište različitih veličina a potrebno je odabrati ono  koje najviše odgovara uzrastu deteta:

– Dečije sedište (0-18 kg) u iznosu od 7,00 € / dnevno (70,00 € max po najmu)
– Dečije sedište (15-36 kg) u iznosu od 7,00 € / dnevno (70,00 € max po najmu)
– Booster sedište (visina deteta do 135 cm) u iznosu od 7,00 € / dnevno (70,00 € max po najmu)

Wi-Fi ruter se dodatno naplaćuje 7,00 € / dnevno (maksimalno po najmu 70,00 €). Radi samo u granicama RS.

Ukoliko korisnik dobije saobraćajnu ili parking kaznu za vreme trajanja najma, a istu ne izmiri i ne donese dokaz o uplati , prilikom naplate kazne obračunava se dodatna administrativna naknada u iznosu od 24,00 €.

Korisnik je odgovoran za plaćanje svih saobraćajnih i parking kazni nastalih tokom najma.

 

Ukoliko korisnik nema kupljen dodatni paket pokrića, uz naplatu štete, naplaćuje se dodatna administrativna naknada u iznosu od 24,00 €.

Ukoliko korisnik ima kupljen dodatni paket pokrića  administrativna naknada neće se naplaćivati.

Ako se korisnik odluči da  preuzme/ vrati vozilo na nekom drugom mestu od onog navedenog u ugovoru/rezervaciji o najmu, naplaćuje se dodatna naknada naknada za najam u jednom smeru prema važećim uslovima najma.

U slučaju gubitka ključa naplaćuje se minimalna naknada u iznosu od 200,00 €.

U slučaju gubitka dokumenata vozila i/ili registarskih tablica, naplaćuje se naknada u iznosu od 150,00€.

Korisnik je dužan da prijavi gubitak policiji i dostavi policijski zapisnik o gubitku službene isprave.

U slučaju da vozilo prilikom vraćanja iz najma zahteva posebne procedure čišćenja (npr. uklanjanje mirisa, dlaka životinja, prosipanja tečnosti) nakon vraćanja, naplaćuje se minimalna naknada od 100,00 €.

U slučaju pušenja u vozilu naplaćuje se naknada od 100,00 €.

_

 

 

Preuzmite  dokument: VAŽNE INFORMACIJE PRILIKOM PREUZIMANJA VOZILA

Sve cene uključuju PDV.

Navedene cene ne važe za korisnike sa posebnim ugovorima i korporativne klijente.

Chauffeured limousine service pitanja

Chauffeured limousine service je usluga koja podrazumeva prevoz sa vozačem, jednog ili više putnika do željene destinacije. U mogućnosti ste da izaberete vozila u skladu sa svojim potrebama.

Npr.dolazite avionom? Naš vozač će pratiti vaš let zbog eventualnog kašnjenja i pobrinuti se da vas dočeka u sali za dolaske u vreme vašeg stvarnog sletanja sa znakom dobrodošlice i pomoći vam sa vašim prtljagom.

Naše usluge mogu koristiti fizička i pravna lica. Možete koristiti naše uslugu da dođete do i od konferencija i sajmova, da rezervišete vožnju za kupovinu i obilaske grada, za razne specijalne događaje, ili pak za odlazak u drugi grad ili državu.

Vaš prevoz možete rezervisati putem web strane, mejla ili direktno putem telefona.

Rezervaciju je potrebno napraviti minimum 8 sati pre same realizacije.

Kontakt podaci su:

Email: sladjanstankovic@grandlimo.rs

Telefon:+381 65 3737444 (WhatApp)

Uključeni su:

– Vozilo i vozač zaduženi za ugovorenu vožnju

– Gorivo, parking, putarine, i ostali troškovi prevoza

– Porez i osiguranje

– WIFI internet i flaširana voda

– Praćenje vašeg leta i čekanje na aerodromu (sa natpisom)

– Čekanje na polaznoj adresi ili kratka pauza do 15 min tokom puta

– Otkazivanje rezervacije minimum 24 časa pre vožnje

– Ostavljanje depozita

– Deljenje vožnje, linijski taxi i slično

– Prevoz kućnih ljubimaca

– Kurirske usluge

–  Plaćanje vozaču gotovinom (podrazumevana opcija ukoliko ne naznačite drugu)

–  Plaćanje platnom karticom u vozilu

–  SEF – E faktura

–  Plaćanje uplatnicom

Važno: Kada šaljete upit za cenu, molimo vas da navedete i željeni način plaćanja

Ovakve vožnje je neophodno minimu 24 časa ranije dogovoriti.

Po osnovu podataka koje nam dostavite za vas se pravi posebna ponuda.

Ukoliko ponudu prihvatite, poslaćemo vam potvrdu rezervacije.

U većini ovakvih slučajeva zahtevamo plaćanje akontacije celog iznosa unapred.

OPŠTI USLOVI UGOVORA O ZAKUPU VOZILA

a) „Najmodavac“ – GRAND SOLUTIONS d.o.o., Gundulićev venac 30, 11000 Beograd, Srbija, PIB: 104408708

b) „Najmoprimac“ – fizičko ili pravno lice koje ili u čije ime se vozilo iznajmljuje. U Ugovoru o najmu vozila navedeno kao „Najmoprimac“ je odgovorno za poštovanje svih tačaka ovih Opštih uslova o najmu i Ugovora o najmu.

c) „Ugovor“ – pojedinačni ugovor o najmu koji se potpisuje prilikom preuzimanja vozila u najam i definiše preuzimanje i vraćanje vozila, pokriće, oprema i usluge uključene u cenu najma i način plaćanja najma. Ugovor sadrži i informacije o stanju vozila prilikom  izdavanja. Opšti uslovi najma smatraju se delom Ugovora o najmu vozila.

d) „Vozač/Dodatni vozač“ – fizičko lice navedeno u Ugovoru o najmu kao „Korisnik“ koje potpisuje Ugovor o najmu i preuzima vozilo, odgovorno za poštovanje svih odredbi Ugovora o najmu.

e) „Korisnik“ – Najmoprimac, Vozač i Dodatni vozač u daljem tekstu Opštih uslova o najmu

f) „Vozilo“ je predmet najma Ugovora, a čiji podaci su navedeni u Ugovoru.

Korisnik ili vozač potpisom Ugovora potvrđuje da preuzima vozilo u ispravnom stanju, prikladnom  za ugovorenu upotrebu, sa svom pripadajućom opremom i propratnom dokumentacijom. Korisnik potpisom Ugovora garantuje Najmodavcu da ispunjava opšte uslove minimuma  godina za upravljanje motornim vozilom te da poseduje potrebne isprave za upravljanje u skladu sa  propisima Republike Srbije, a koje je dužan u originalu dati na uvid Najmodavcu, dok fotokopija istih ostaje u posedu Najmodavca, kao prilog Ugovoru. Korisnik se i nakon      prestanka Ugovora smatra odgovornim za saobraćajne prekršaje počinjene tokom trajanja Ugovora.

Korisnik je obavezan pre preuzimanja vozila u najam da izvrši predautorizaciju na svojoj kreditnoj kartici na iznos koji odredi Najmodavac prema svojoj proceni, a u zavisnosti od kategorije vozila, trajanja najma, pokrićima i dr. Potpisom Ugovora o najmu Korisnik ovlašćuje Najmodavca da naplati sve iznose za najam prema ugovorenoj tarifi, dodatke (kupljena pokrića, dodatnu opremu i usluge), kao i nastale troškove koji se obračunavaju, a sve prema važećem Cenovniku. Račun Korisnika znači račun kreditne ili debitne kartice po kojoj je izvršena predautorizacija ili drugi dogovoreni račun. Najmodavac može naplatiti iznose koji se plaćaju terećenjem računa Korisnika tokom ili nakon završetka najma, kad utvrdi postojanje obaveze Korisnika, odnosno Korisnik može platiti takve troškove u dogovoru s Najmodavcem, što je slobodan izbor Najmodavca. Ako Korisnik podmiruje troškove direktnim plaćanjem na račun Najmodavca, dužan  je da to učini u naznačenom roku plaćanja računa. U slučaju kašnjenja, Korisnik je obavezan platiti Najmodavcu zakonsku zateznu kamatu, kao i sve stvarno nastale dodatne troškove.

Potpisom ugovora Korisnik izjavljuje da je upoznat sa svim dole navedenim obavezama, te da ih prihvata:

  • da će vozilo nakon prestanka najma vratiti u mesto i u roku utvrđenim Ugovorom, u stanju, s opremom i količinom goriva u kojem ga je preuzeo, odnosno i pre ugovorenog roka, a na zahtev Najmodavca;
  • da produženje ugovorenog trajanja najma, kao i sve ostale promene u vezi sa najmom, zatraži od Najmodavca, pisanim putem, najmanje pre isteka samog roka najma, dok je u protivnom Najmodavac ovlašćen da prijavi nestanak vozila u najmu;
  • da vozilo neće preopteretiti, koristiti za obuku vozača, prevoz ili vuču drugih vozila ili prikolica, za plaćeni prevoz putnika, za trke, ispitivanja izdržljivosti, ispitivanja brzine, za nezakonita dela;
  • da će vozilo koristiti samo vozač ili dodatni vozač, za lične potrebe i u skladu s namenom vozila i da vozilo neće davati na korišćenje neovlašćenim korisnicima i trećim licima;
  • da će vozilo, kada ga napusti, uvek zaključavati sa zatvorenim prozorima i uzimati ključeve i dokumentaciju vozila i uvek ih imati pod ličnom kontrolom;
  • da će voziti samo po javnim asfaltiranim putevima, vožnja po neasfaltiranim putevima je zabranjena, bez uticaja alkohola ili narkotika, poštujući sve saobraćajne propise i regulaciju saobraćaja;
  • kada na to ukazuju signalni instrumenti u vozilu ili ako Korisnik smatra da vozilo zahteva servisiranje dužan je da se javi Najmodavcu radi obavljanja redovnih servisa i upućivanja vozila u ovlašćeni servis, kao i radi obavljanja popravki. U slučaju štete na vozilu ili oštećenja vozila zbog nepoštovanja odredbi ovih Opštih uslova, Korisnik je dužan nadoknaditi svu nastalu štetu i eventualnu izgubljenu zaradu zbog nemogućnosti obavljanja delatnosti vozilom
  • da u vozilu neće ni prevoziti ni dopustiti prevoz više putnika ili robe od maksimalno dopuštenog navedenog u saobraćajnoj dozvoli, te da neće vršiti nikakve prepravke na vozilu;
  • da vozilo neće voziti izvan granica Republike Srbije, osim ako je to prethodno najavio, za šta Najmodavac može naplatiti dodatnu naknadu u skladu sa Cenovnikom
  • da će snositi sve troškove u vezi sa pogonom vozila, gorivo, putarine, mostarine, parking, prekršajne i druge slične naknade;
  • Korisnik daje ugovorom ovlašćenje Najmodavcu da bez prethodne najave,naplati saobaraćajne prekršaje, parking i druge kazne, određene zakonom zemlje u kojoj se vozilo vozi, a počinjenih za vreme trajanja najma, bez obzira kada su utvrđeni ili dospeli, uvećani za manipulativne troškove, teretimo kreditnu ili debitnu karticu navedenu na prednjoj strani ovog Ugovora.

U slučaju oštećenja vozila, nedostajanja ili oštećenja opreme ili pribora, dokumentacije, registarskih tablica ili ključeva vozila, Korisnik nadoknađuje štetu prema važećem Cenovniku. Korisnik vozila odgovoran je  ako dođe do oštećenja motora ili pogonskog mehanizma vozila (npr. zbog nedostatka ulja, sredstva za hlađenje i drugih tečnosti u motoru), kao i u slučajevima oštećenja kartera, oštećenja kvačila (tzv. spaljeno kvačilo), oštećenja donjeg postroja vozila, oštećenja na unutrašnjosti vozila, spaljenih sedišta, sipanja neodgovarajućeg goriva ili drugih kvarova, izazvanih nemarnošću korisnika ili vozača vozila (npr. nepažljiva vožnja ili vožnja van asfaltiranih puteva). U svim navedenim slučajevima Korisnik vozila nadoknađuje Najmodavcu celokupni iznos troškova popravke vozila te dodatno iznos izgubljenog dnevnog najma vozila prema važećem Cenovniku Najmodavca za vreme trajanja popravke, ali ne više od 30 dana, te svu ostalu nastalu štetu, kao npr. troškove vuče vozila ili umanjene vrednosti vozila. Korisnik preuzima obavezu korišćenja dizel ili bezolovnog goriva prema uputstvu proizvođača. Sve štete proizišle iz nepridržavanja ovih uputstava nisu pokrivene osiguranjem i padaju na štetu Korisnika  vozila.

U slučaju saobraćajne nesreće, oštećenja, havarije, utaje, krađe, pogonske neispravnosti vozila ili dr. sličnih okolnosti Korisnik je obavezan:

(1.) čuvati i obezbediti vozilo od propadanja i nastupa još veće štete, do njegovog preuzimanja od strane Najmodavca;

(2.) zabeležiti imena i adrese učesnika i svedoka;

(3.) pozvati nadležnu policiju i obezbediti njihov zapisnik, osim u slučaju pogonske neispravnosti;

(4.) bez odlaganja dati izjavu o događaju u najbližoj poslovnici Najmodavca. Korisnik vozila odgovara za svaku štetu u slučaju saobraćajne nesreće, oštećenja, havarije, utaje, krađe, pogonske neispravnosti vozila ili dr. sličnih okolnosti u punom iznosu, uključujući i izgubljenu dobit u visini dnevnog najma zbog nekorišćenja vozila za vreme trajanja popravke, a najviše do 30 dana, bez obzira na korisnikovu krivicu za taj događaj i činjenicu da je Korisnik prihvatio i uplatio otkup dela odgovornosti prema učešću u šteti (CDW, TP, WIG, BASIC PROTECT), uz izuzetak u slučaju otkupa ukupne odgovornosti prema učešću u šteti (SCDW i TOTAL PROTECT), pod uslovom da je obezbeđen zapisnik policije.               

Najmodavac će nadoknaditi Korisniku neophodne troškove za ulje, mazivo, redovno servisiranje  i druge neophodne lake popravke, a koji su nastale tokom najma, a na osnovu predočenog računa. Korisnik je Najmodavcu dužan predati račun koji je izdalo pravno lice koje je izvršilo uslugu, a glasi na GRAND SOLUTIONS d.o.o., Gundulićev venac 30, Beograd,PIB: 104408708 što je preduslov isplate naknade.

Rizik i visinu obaveze naknade štete Korisnik može umanjiti prihvatanjem odgovarajućih pokrića, i to pod uslovom da štetu nije uzrokovao kršenjem odredbi ovih Uslova, Ugovora o najmu i zakonskih propisa, odnosno namernom ili nepravilnom upotrebom vozila. Smanjenje odgovornosti za štetu ili krađu sa učešćem u šteti (CDW/TP); prihvatanjem korisnik vozila može umanjiti svoju odgovornost za štetu ili krađu, i to za razliku između učešća u šteti (franšize) i punog iznosa štete. Pokriće putnika u slučaju nezgode (PAI); vozač i putnici su osigurani za slučaj smrti i invaliditeta do iznosa propisanih od osiguravajuće kuće kod koje su osigurana sva vozila Najmodavca. Otkup dela odgovornosti prema učešću u šteti (CDW+); prihvatanjem i uplatom dnevnog pokrića Korisnik može ograničiti svoju odgovornost za štetu na vozilu. Otkup odgovornosti za štetu na gumama i staklima (WIG); prihvatanjem ove naknade ugovara se pokriće za uništenje/oštećenje guma, felni ili poklopca felni i stakala vozila. Otkup ukupne odgovornosti prema učešću u šteti (SCDW); prihvatanjem i uplatom pokrića Korisnik može dodatno ograničiti ukupnu odgovornost za štetu na vozilu. Plaćanjem SCDW-pokrića nisu pokriveni rizici: uništenje/oštećenje guma, felni ili poklopca felni, uništenje/oštećenje donjeg postroja vozila, unutrašnjosti vozila (osim ako je unutrašnjost oštećena u nesreći), svih stakala vozila te sva oštećenja bez policijskog zapisnika. Potpisom Ugovora o najmu, Korisnik daje ovlašćenje Najmodavcu  da sa kreditne kartice, ili nekim drugim načinom plaćanja, naplati sve troškove popravke, kvarova ili gubitka, do visine franšize ili punog iznosa štete ako se nije pridržavao ovih opštih uslova Najma, i onih koji su otkriveni nakon što je vozilo vraćeno, a Korisnik nije o tome izvestio Najmodavca u skladu s procedurom o vraćanju vozila. Osiguranje ne pokriva štete nastale na rizičnim područjima ili  u ratnim zonama, kao ni za slučaj da je iznajmljeno vozilo korišćeno izvan granica RS, u tranzitu kroz Kosovo, prevoz na trajektu i na ostrvima, bez pisane saglasnosti Najmodavca.                    

Korisnik lične podatke daje dobrovoljno. Lični podaci korisnika potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Najmodavac koristi i obrađuje lične podatke u skladu sa važećim propisima o zaštiti ličnih podataka. Informacije o obradi ličnih podataka, kao i o pravima korisnika, mogu se naći u Izjavi o zaštiti ličnih podataka koja je dostupna na www.careligroup.rs

Najmodavac ima pravo raskinuti Ugovor o najmu i odmah preuzeti vozilo u posed ako Korisnik ne postupi ili ne postupa u skladu s bilo kojom odredbom ovih Uslova ili Ugovora o najmu, ili ako je vozilo oštećeno. Prestanak Najma prema ovoj odredbi ne dovodi u pitanje druga prava Najmodavcu prema ovim Uslovima i Ugovoru o najmu. Ovaj ugovor sastavljen je u dva istovetna primerka, od kojih se jedan uručuje Korisniku, a drugi zadržava Najmodavac. Svojim potpisom na zadnjoj stranici ovog Ugovora Korisnik prihvata ovaj ugovor i sve njegove odredbe, a prihvatanjem pokrića za osiguranje iz člana 8. prihvata i uslove osiguranja osiguravača za te vrste osiguranja s kojima je upoznat. Izmene i dopune ovog Ugovora mogu se vršiti samo u pismenom obliku, a usmeni dogovori su nevažeći. U slučaju spora po ovom Ugovoru stranke ugovaraju mesnu nadležnost nadležnog suda u Beogradu uz primenu srpskog prava.

 

U _________ , dana                                                KORISNIK _________

Preuzmite dokument: USLOVI NAJMA CARELI

GDPR IZJAVA O ZAŠTITI LIČNIH PODATAKA I PRIVATNOSTI

Kompanija GRAND SOLUTIONS D.O.O. (Careli Group)

sa sedištem u ulici Gundulićev venac 30, 11000 Beograd, MB 20161302, PIB 104408708, ovim obaveštava svoje klijente/korisnike o obradi njihovih ličnih podataka. Podaci se obrađuju na zakonit, pošten i transparentan način, koji obezbeđuje odgovarajuću zaštitu podataka o ličnosti. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima (ime i prezime, email adresu i kontakt telefon) za poslovanje, u skladu sa dobrim poslovnim običajima, u svrhu postupanja po zahtevu klijenta/korisnika: informisanja klijenata/korisnika (davanje ponuda) prema postavljnom upitu, obaveštavanja klijenata/korisnika o trenutnom statusu predmeta i informisanje klijenata/korisnika o uslugama koje pružamo na osnovu njihove saglasnosti.

Podatke čuvamo u roku koji je neophodan za ostvarivanje svrhe obrade, postojanja zahteva, odnosno do trenutka kada klijent/korisnik svojevoljno otkaže Saglasnost za informisanje. Klijent/korisnik je u mogućnosti da nam na email: sladjanstankovic@grandlimo.rs, prosledi zahtev za otkazivanje saglasnosti. Opoziv saglasnosti ne utiče na dopuštenost obrade pre opoziva.

U naše ime obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca/korisnika i da se prikupljeni podaci neće koristiti ni u koje druge svrhe shodno Zakonu. Naši klijenti/korisnici imaju mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne žele da se izbrišu sa mailing lista. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u kompaniji GRAND SOLUTIONS D.O.O. (Careli Group) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Klijent/korisnik ima pravo da podnese pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, ako smatra da je obrada podataka o njegovoj ličnosti izvršena suprotno odredbama Zakona. Pritužba se može podneti pismenim putem na adresu: Bulevar kralja Aleksandra 15, 11120 Beograd ili elektronski na e-mail: office@poverenik.rs Kupac/korisnik je dužan da prilikom unosa podataka, proveri ispravnost istih. Ukoliko dođe do pogrešnog unosa, možete nas kontaktirati putem Kontakt forme ili putem telefona na:+381 65 3737444.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo statističke podatke o našim uslugama koje naši posetioci traže, kao i o pojedinačnim delovima naše web stranice koje posećuju. Ove podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vama jednostavnije informisanje, korišćenje, sigurnije i prijatnije poručivanje naših usluga.

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa Opštim uslovima najma.

GRAND SOLUTIONS D.O.O. (Careli Group) se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj stranici i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Lice za zaštitu podataka o ličnosti

Ime i prezime: Slađan Stanković

Adresa: Gundulićev venac 30, 11000 Beograd

Email: sladjanstankovic@grandlimo.rs

Telefon:+381 65 3737444.